ikle

tett

Thursday, October 11, 2012

Puncak Alam dilanda bah

Musim tengkujuh, hari2 hujan. Tapi hari ni lebih lebat dan lama dari biasa.
Hujan dari awal petang sampai la keesokan paginya. Time nak pergi
kerja masa, air sudah melimpah. Sempat lagi balik rumah ambik kamera,
dapatlah snap gambar2 ni untuk tontonan anda semua..hehe

semua tersekat.. lau keje bawak lori boleh la lepas tempuh banjir

hah tudia..meranduk air. tolak je motor tu. cuma jgn sampai air masuk
dalam enjin sudah.

Add caption

peratikan motor kat tengah banjir tu..
nak tumbang kena ombak jeep polis


seronokkan main banjir..

Add caption

masuk dalam air tolong tolak motor..

pakcik ni baru balik dari econsave cari ikan..




"motor boleh start ke bang?"






macam ada pesta..

Ni simpang 4 laluan masuk ke Puncak Alam, habis tenggelam..

sebahagian jalan ditenggelami air..











ini pulak laluan Meru - Bukit Ramli..pun tenggelam jugak hadoii


rumah ni pun tenggelam. tak tau la ada penghuni ke tidak umah ni..







hari yang sama..NKVE naik ke Kesas highway, camana lah 2 treler ni melekat.
panjang giler jem pagi ni..


kemalangan jiwa..diseret bawah kereta kancil.